אתה תודה לנו – 5 דברים על איתור נזילות מים

Wiki Article

מאוד לפגוע בעסק. אם לקוח נכנס לעסק ורואה כי הקיר מקולף עקב נזילה הוא יחשוב דברים ממש לא טובים על העסק הזה וספק רב אם ירצה לעשות עסקים עם העסק.

בעזרת המצלמה אנו יכולים לבדוק האם יש נזילה לפני שאנחנו מחליטים לרכוש נכס או לעבור אליו

שנית, את הצורך בשירותי איתור נזילות מגלים באמצעות ריחות לא נעימים. רוב הנזילות נגרמות בגלל עומס על הצנרת וריחות של ביוב מעידים על פעילות לא תקינה ברמה המוניציפאלית או הארצית.

בהמשך החלו להשתמש בה כדי לזהות עומס ייתר במערכות חשמל העומדות בפני קריסה כתוצאה מהתחממות. ברור כי זיהוי כזה הוא בבחינת אמצעי נוסף למניעת כל נזק או אף אסון אפשרי.

מצלמה תרמית ששמה הוא גם מצלמת חום, מציגה אובייקטים בצבעים שונים המשקפים את מידות החום שלהם.

נזילות עשויות להופיע בבית ומחוץ לבית במקומות שעוברים בהם צנרת מים או צנרת ביוב.

הסימנים לנזילה בבית יכולים להיות, רטיבות מעל הפאנלים, על הרצפה. נזילות על הקיר, וכאשר יש נזילת מים, זה לא קורה רק בחדרים הרטובים אלא בכל חדרי הבית.

נשימה של נבגי העובש באוויר עלולה לגרום לפגיעה בריאותית רבות ולא רצויות.

איתור נזילות איננו דבר קל, כמובן בעיקר במקרים בהם לא מדובר על צנרת באמצע הבית שמתפוצצת וכל אחד יכול לראות – אלא במקרים בהם התשתית חבויה, ודורשת בעלי מקצוע וכלים מיוחדים.

סובלים איתור נזילות מים מנזילה בצנרת ומחפשים אינסטלטור מקצועי ואמין? האם גיליתם סימני רטיבות ועובש על הקירות או הבית הוצף בגלל פיצוץ בצנרת?

לאינסטלטור היכרות קודמת עם מבנה הצנרת בקיר, לכן הוא ישבור את הקיר באותם מקומות בהם הוא מניח שמהם נובעת הנזילה. מדובר בתהליך יקר מאוד ואיטי במיוחד העלול לגרום לקיר נזק בלתי הכרחי.

גם כאשר האזור החיצוני של המרצפות בבית נראה כהה בהשוואה לחלק הפנימי, הדבר יכול להעיד על נזילה כי כאשר המים ”יושבים“ זמן רב במקום מסוים, נגרמים שינויים בצבעים של החיפויים בבית.

חלק מהציוד כולל מצלמות טרמיות איכותיות, מצלמות מסוג סיב אופטי, מכשירים מדידת לחות, מכשירים לבדיקת רטיבות, מכשירי שמע ועוד.

סובלים מרטיבות בקירות, לחות, עובש? יכול להיות שחשבון מים גבוה ללא הסבר?

Report this wiki page